loading...

Demond Sporer

بازدید : 88
يکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 16:16

آیا رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به طور خطرناکی ریاست‌جمهوری امپراطوری را از طریق غریزه‌اش برای استبداد و بی‌توجهی مخرب برای نظام سیاسی خود گسترش می‌دهد؟ یا آیا او به طور پیوسته آن را از طریق رفتار نوجوان خود و یا غریزه سیاسی بد سیاسی از بین می‌برد؟ پاسخ این است که بله، برای هر دو نیمه راه او، ترامپ یک ترکیب عجیب و مسحور کننده از غریزه رقابتی بودن را ثابت کرده‌است: یک admixture از "من تنها می‌توانم آن را تنظیم کنم" و با همه "buck"، که با حماقتی وحشیانه و self نشانه‌گذاری می‌شوند، متوقف شود. هفته گذشته او با گذاشتن یک بحران سیاسی با سو استفاده از لایحه وضعیت‌های اضطراری ملی در این هفته با رقت به مخالفت با سخنگوی کاخ نانسی پلوسی پرداخت، و این حتی قبل از گزارشی مبنی بر به تعویق انداختن وضعیت رئیس‌جمهور سابق او با اشاره به اینکه او سخنرانی وضعیت کشور را به تعویق انداخته‌است، اعلام کرد که دولت فدرال به اصرار او خاموش خواهد ماند. ترامپ در نامه‌ای که هفته گذشته خود را به عنوان یک "رویداد روابط‌عمومی" از دست داده بود، نوشت: "هنگامی که تعطیلی پایان یابد، ترامپ به طور گذرا خود را به عنوان یک" رویداد روابط‌عمومی "برکنار کرد و گفت:" ما این سفر هفت‌روزه را به عنوان یک "رویداد روابط‌عمومی" به تعویق می‌اندازیم. ترامپ به مدت طولانی خود را به عنوان یک "رویداد روابط‌عمومی" اخراج کرد.

این نشانه ضعف است . اما در این حالت , شلیک باز او بر ناتوانی خودش تاکید کرد . نیویورک‌تایمز گزارش داد که با دانستن اینکه دقیقا چگونه به او ضربه می‌زند , پلوسی تهدید کرده‌است که اگر با تعطیلی خود در زمینه optics و سرمایه سیاسی ادامه دهد , او را از بزرگ‌ترین مخاطب خود محروم خواهد کرد ( که به نقل از مقامات رسمی کنگره آمریکا اشاره کرده‌است ) " او پس از اینکه تاکید کرده بود نماینده شعبه‌ای از دولت است او را در جای خود قرار داده‌است . " خوب بازی کرد : او تاکید کرد , وضعیت قانون اساسی اتاق او و او به گونه‌ای به نوعی عکس‌العمل نشان داد که agent.Rela travel به آن توجهی ندارد و یا دوباره انتخاب می‌شود . او فقط به این موضوع اهمیت می‌دهد که چرا او با his , که به واسطه قانون اساسی کار می‌کند , مبارزه می‌کند - و او با کسی که به واسطه قانون اساسی مبارزه می‌کند , مبارزه می‌کند . این نامه همچنین نقض اقدامات امنیتی طولانی‌مدت برای حفظ برنامه‌ریزی برای مقامات ارشد در سفر به مناطق جنگی بود . به همین دلیل سفر ترامپ به عراق در کریسمس یک سورپرایز بود - سفری که در طول تعطیلی نیز رخ داد , و ادعاهای او را هم در مورد اینکه سفره‌ای رسمی خارجی غیر مجاز است لغو کرد و اینکه آن‌ها کمی بیشتر از نامه ops.Trum p هستند تاثیر domino بیشتری داشت . مدت کوتاهی پس از انتشار آن , دولت اعلام کرد که تمامی CODELs در طول

اگر با شکست دادن یک ورزش در سینه، یک کشور باید اولویت‌های خود را داشته باشد، نامه ترامپ یک شکست بود، حتی اگر از پایه سیاسی او ابراز خرسندی می‌کرد. علاوه بر این، این لایحه که مجلس سنا در ماه گذشته به اتفاق آرا مورد حمایت دموکرات‌ها قرار گرفته‌است، بدون شک به تصویب مجلس سنا رسیده‌است، به استثنای مک کانل، که به اتفاق آرا در ماه گذشته مورد حمایت مجلس سنا قرار گرفته بود، به استثنای مک کانل، که به اتفاق آرا مورد سرزنش دموکرات‌ها قرار گرفته بود، همچنان در حال حاضر قدرتمندترین مقام در حوزه انتخاباتی است که او را در واقع به اندازه قدرت بر روی کاغذ خطرناک می‌سازد. او به سیستم ما و جایگاه ما در جهان با حملات خود به مطبوعات آزاد و سیستم قضایی مستقل، تمایل او به مخالفت با متحدان مان در هنگام مکش به دشمنان ما، سرمایه‌گذاری او در دفتر او برای سود و تعطیلی more.The - با عنوان مثال از ترکیب right و dangerousness، خسارت وارد می‌کند (که در آن BuzzFeed کم‌تر از ۲۴ ساعت گزارش داد). او عمدا به کشور آسیب می‌رساند و خواستار امتیازی از سوی دموکرات‌ها می‌شود که قبل از اینکه متوقف شود نمی‌تواند از طریق روند عادی سیاسی دست یابد. اما اجازه دادن به دولت برای عمل کردن، و نباید، امتیازی باشد … که به همین دلیل است که دموکرات‌ها صحیح نیستند در حالی که نویسنده "هنر دیل" به طور کامل قادر به درک اصول اولیه یکی از مهم‌ترین مذاکرات زندگی خود نیست.


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 6093
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه