loading...

Demond Sporer

بازدید : 114
شنبه 1 آذر 1399 زمان : 8:23

در روز سه‌شنبه، استیو بانون اعلام کرد که از بریتبارت که در پی انتشار هرزگی و هرزگی "مایکل ولف" در بین او و دونالد ترامپ است استعفا داد. کمی بعد، SiriusXM اعلام کرد که برنامه رادیویی بانون لغو خواهد شد، در حالی که چندین رسانه گزارش دادند که ربکا مرسر حامی مالی جناح راست حمایت مالی خود را لغو کرده‌است. در پایان، بانون از سمت تاثیرگذار خود به عنوان رئیس اجرایی در Breitbart.Bann در مورد ترقی و سقوط متعاقب آن - از مدیر کمپین به استراتژیست ارشد کاخ سفید تا توانمند سازی قدرت سفید - - توسط کسانی که کاملا منطقی بودند - - تمجید کرد - تحسین blowhard با سابقه طولانی انتشار تئوری‌های توطئه و متعصب در وهله اول باید بر سیاست آمریکا تاثیر گذاشته باشد. بانون به دنبال "بازسازی وضعیت اجرایی" بود، اما به نظر می‌رسید که وضعیت اجرایی واسازی شده بیش از حد هیجان‌زده نباشد. دولت ترامپ یک صنعت cottage پر زرق و برق را در سال اول خود ایجاد کرده‌است. در چندین مورد، کارکنان سابق که مشاغل deservedly به سرعت توسط رسانه‌ها احیا شده‌اند، به سرعت به عنوان یک نمایش فرعی به عنوان یک نمایش فرعی در سیرک اصلی رفتار می‌کنند. آن‌ها ممکن است به طور مستقیم سیاست را دیکته کنند، اما آن‌ها به عادی‌سازی جمعی جنبش‌های افراطی و اجرایی که قواعد دموکراتیک را می‌شکند و احتمالا administration ترامپ به عنوان بخشی از بررسی تداخل روسیه، به عنوان مشاور سابق campaign Gorka (متهم به other و Nazi نازی)و مدیر ارتباطات سابق، کمک می‌کنند.

انتونی Scaramucci (که به خاطر دوره ۱۰ روزه خود معروف است)و برای فکر کردن که بانون به طور خودکار انجام می‌دهد)هیچ حماقت ناشی از ابتذال مرد سفید آنقدر بزرگ است که به unrewarded تبدیل شود، کارکنان سابق ترامپ معمولا از سکوهای عمومی خود برای ادامه تعریف ترامپ و دفاع از دولت استفاده می‌کنند. این همکوشی ها یادآور "کارآموز معروف" - حتی "اخراج"، وفادار به سرکارگر است که آن‌ها را ساخته‌است، زیرا بدنامی، در خلا اخلاقی دنیای واقعیت - تلویزیون، کسی است که به این مردان نگفته است که در خانه بمانند و پرونده بانون به طور بالقوه خطرناک و بالقوه خطرناک است. افزایش سیاسی بانون به عنوان بخشی از a ترین عناصر جنبش محافظه‌کار و alt - چیزی که نمونه آن بریتبارت - helmed بود، بلکه در خروجی‌های لیبرال مانند نیویورک‌تایمز، که مجموعه‌ای از قطعات پک را روی نئونازی اجرا می‌کرد، بود. با این حال، چنین بخش‌هایی از این ارقام برای مردم خوشایند نبودند. همان طور که تنفر از جنایات به بالاترین حد خود می‌رسد، به همین دلیل، نیز از supremacists سفید چشم‌پوشی می‌کنند. این به این معنا نیست که همه یا حتی بسیاری از خروجی‌های رسانه‌ها هم همدست هستند، اما به نظر می‌رسد که گروه‌های متعصب و افرادی که به حاشیه رانده شده‌اند، اکنون مسیرهای جدیدی برای publicity.Pres ident دونالد ترامپ و Steve بانون به عنوان دشمن خود دارند، در حالی که می‌داند که این دوست او است. روابط نئونازی بانون، حمایت از pedophiles مانند روی مور و تمایل ظاهری برای از بین بردن آمریکا برای برخی از نخبگان رسانه که شهرت او را از برخی جهات مهم‌تر می‌دانند، بی‌ربط است، این نوسازی در حال حاضر در حال رخ دادن است. * اواخر دسامبر فکر کردن درباره بانون به عنوان یک f

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری او را به عنوان یک شریک بحث شاد معرفی می‌کند: " بانون با مهربانی دست مرا تکان داد. " او گفت: " او به من گفت که از کتاب من در باره لذت می‌برد. چه چیزهایی را منتشر کرد? " ها! رفیق. فقط کار. ما به تبادل ناهار بسیار سرگرم‌کننده با رسانه‌ها و شایعات سیاسی رفتیم. تا آنجا که می‌خواستم از بانون متنفر باشم, حملات بریتبارت واقعاً وحشتناک بودند - من خود را دوست داشتم. " بسیار آسان است, در این محیط رسانه‌ای, تصور کنیم که بانون خودش را تغییر داده و تلاش خود را برای قدرت - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - در حالی که طرفداران ترامپ و دیگر آمریکایی‌های سرخورده را مایل به تحمل تعصب و تعصب نشان می‌دادند. بانک سابق گلدمن ساکس ممکن است خود را به عنوان یک پوپولیستی اقتصادی معرفی کند - شخصیتی که اغلب برای خلق و توجیه عقاید متعصبانه خود در آغوش کشیده یا آن را توجیه می‌کند - به این امید که افراد کمی از آن دست بکشند. پس از همه, بانون, مشاور اصلی دولت بود که سیاست‌های آن‌ها تنها از ثروتمندان حمایت می‌کند. اما آیا نفس خود را نگه دارید: ترامپ با موفقیت به عنوان یک پوپولیستی محسوب می‌شود در حالی که در یک برج طلایی به عنوان یک فرد خودمختار زندگی می‌کند. با تشکر از تویی‌تر ترامپ, ترفیع او از لایحه مالیات که اقتصاد را برای دهه‌ها ثروتمند می‌کند, و رسوایی‌های پی‌درپی جنگ او, برتری بیشتری نسبت به ترامپ دارد, چه او واقعاً عصبانی است و چه خشمگین ". در نمایش ولف, شعارهای نژادپرستانه به سادگی چیزی است که بانون از لیبرال‌ها استفاده می‌کند و آن‌ها را وادار می‌کند تا کارهایی مانند اعتراض به ممنوعیت مسلمانان در فرودگاه انجام دهند.

تعهدبهایدئولوژیpopulistصادقانهاست.بسیاریبهعنوان"آتشوهیاهو"ممکناستبهترامپکمککندتاGOPرا"بهانه"کند,اینگزارشجنجالینیزباعث می‌شودبانونبهنظرdefault.Throدرسالونیمدرکانونتوجهقرارگیرد,بانونکهبهاصولاساسیقانون اساسیمانندآزادیمذهبومطبوعاتآزادحملهمی‌کند.اواین کاررا علنیوکینه‌توزانهانجام داد,اماامسالباگمانه‌زنیدربارهادارهریاست‌جمهوری2020وبهترینفروشندهکهاو رابهعنوانیکیازدومشکلevils.Theمعرفی می‌کند,واضحاست,آنفراتراز بانونمی‌رود,کهتاثیرآناحتمالابیشتراز موقعیتفعلیاوخواهدبود.مشکلقدرتافراط گرایانیاست که به وسیلهرسانه‌هاوپنهانکردنپیامدهایجهانواقعیبرتریسفیدبرایغیرسفیدهاومهاجرانکهتحتمدیریتترامپهستند,مانندترامپ,یکاستاداسپیناست, وبریتبارتلزومابه این معنانیستکه قدرتاوروبهکاهشخواهدگذاشت,با وجوداینکه بسیاریاز مردم درحال حاضرتحقیرسیاسیخودرا کاملاعلام کرده‌اند.علاوه براین, بانونبخشیازیکجنبشفرهنگیگسترده‌تراستکهبه احتمال زیادsuccessorsslicker راتحریکمی‌کند-جنبشیکهدرحال حاضر, برتریقویرسانهوموقعیتسیاسیرا نشانداده‌است.بزرگ‌ترینخطراین استکهthehateکهتوسطبانونبه کار گرفتهمی‌شود ,بهشکلevenموردتجدید نظرقرار خواهدگرفت-وبسیاریازمردمدرمردمin.SarahKendziorراکهدرسنتلوییسمیسوریزندگیمی‌کندوسیاست,اقتصادورسانهراپوشش می‌دهد,خریداریخواهندکرد.


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 6051
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه